Tévhit a 72 órás pénzvisszafizetési garancia

Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy általunk forgalmazott termék vásárlása esetén körültekintően és tudatosan járjon el. Személyesen vásárolt termék esetén nem áll módunkban a megvásárolt termék visszavétele, amennyiben a termék nem hibás. Ez vonatkozik kisebb értékű termékre (pl.: távirányító, kapugörgő, forgáspont, stb.), illetve nagyobb értékű termékre is (pl. vezérlés, kapunyitó motor, stb.).
Kérjük Önöket, hogy a termék megvásárllása előtt alaposan tájékozódjanak, hogy a megvásárolni kívánt termék azonos-e az Ön termékével, vagy kiváltja-e az Ön termékét, illetve megfelelő paraméterekkel rendelkezik.
Ez különösen igaz kapu távirányítókra. Ezen termékek beazonosítása (amennyiben Ön nem tudja beazonosítani), beüzemelése, szükség esetén - típustól függően - rádióvevőre tanítása megfelelő tapasztalatot és szakértelmet kíván. Különösen a rádióvevőre tanítás, melyhez szükséges a rádióvevő működésének ismerete. Amennyiben nem biztos abban, hogy a vásárolni kívánt termék megfelelő lesz, vásárlás előtt kérje ki szakember véleményét.

Az alábbi rövid tájékoztatót nem mi készítettük, az az interneten fellelhető, illetve jogszabályba is van foglalva.

Sokan emlékeznek még arra a régi szabályozásra (6/1990. (IV. 5.) KeM rendelet az üzletek működéséről), mely 1997-ig volt hatályban, és kimondta, hogy a vásárlástól számított nyolc napon belül a fogyasztó kívánságára a kereskedő, az üzletében vásárolt árut minőségi kifogás nélkül is köteles kicserélni, amennyiben az áru hibátlan és azt a fogyasztó még nem használta.

A szabályozás 15 éve nincs hatályban, de a köztudatban még igen élénken él ez a rendelkezés. A kereskedő napjainkban nem köteles arra, hogy akár 8, akár 3 napon belül minőségi hiba hiányában visszavegye és kicserélje a terméket.

Létezik a jótállásos termékekkel kapcsolatos hasonló szabályozás, mely éltetheti a fentiekben említett tévhitet, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, mely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szól. E szerint ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A fentiek alapján a Korm. rendelet mellékletében felsorolt, kötelező jótállás alá eső termékekkel (általánosságban 10.000,-Ft vételár feletti termék) kapcsolatban a kereskedőnek kötelessége a cserét elvégezni, ha a termék rendeltetésszerűen nem használható.

Ha a termékre a kereskedő önként vállalt jótállást (pl. 10.000,-Ft alatti terméknél), akkor a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti 3 napos cserekötelezettség nem terheli a kereskedőt. Természetesen a nem kötelező jótállás alá eső termékeknél is fordulhat elő meghibásodás 3 munkanapon belül, de akkor a kereskedőnek nem kötelessége feltétel nélkül cserét biztosítania, hanem a Ptk-ban előírt szavatossági jogok sorrendjét követve elsősorban javítást, cserét végezhet, másodsorban árleszállítást adhat, végső soron a vásárló a szerződéstől elállhat.

A tartós használatra rendelt termékek felsorolását megtalálja interneten az alábbi linken (a jogszabály mellékletében):
http://www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300151.KOR

Szállítási információ, díjak

 

MEGRENDELÉSÉT IGYEKSZÜNK A LEHETŐ LEGGYORSABBAN ÖSSZEKÉSZÍTENI ÉS ELJUTTATNI ÖNNEK!

 
A FELDOLGOZÁS MENETE
  • Ha a termék raktárról kapható és házhoz szállítva, utánvétes fizetéssel rendelte meg, nem egyeztetünk Önnel a megrendeléssel kapcsolatban. Ha megrendelése munkanapon 12:00 óráig beérkezik, a küldeményt aznap elindítjuk, ami a következő munkanapon kerül kiszállításra.
  • Ha megrendelése munkanapon 12:00 órá után érkezik be és a fizetési mód utánvétes, valamint az adott termék raktárról kapható, nem egyeztetünk Önnel, a küldeményt a következő munkanapon elindítjuk, ami a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra.
  • Ha megrendelése munkanapon érkezik be és a fizetési mód előre utalás, valamint az adott termék raktárról kapható, aznap elkészítjük a díjbekérőt és elküldjük e-mailben, ami alapján az átutalás megtörténhet. A díjbekérőn szerepel a megrendelés azonosító száma, valamint a díjbekérő száma és a fizetendő összeg is. Átutalás esetén a közlemény rovatba kérjük tüntessék fel a díjbekérő számát (2020/xxx/D).
    • Ha az összeg munkanapon 12:00 óráig bankszámlánkon jóváírásra kerül, a küldeményt aznap elindítjuk, ami a következő munkanapon kerül kiszállításra.
    • Ha az összeg munkanapon 12:00 órá után kerül jóváírásra bankszámlánkon, a küldeményt a következő munkanapon indítjuk el, ami a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra.
  • Ha a terméket személyes átvétellel rendelte, a lehető leggyorsabban küldünk Önnek egy válasz e-mailt, amiben tájékoztatjuk az átvétel időpontjáról. Személyes átvétel budakalászi üzletünkben lehetséges. Fizetési mód ebben az esetben kizárólag készpénz.
MIKOR EGYEZTETÜNK ÖNNEL?

Kizárólag akkor vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelésével kapcsolatban valami nem egyértelmű, vagy az adott termék éppen nem kapható (például: átmeneti készlethiány). Ha megrendelése egyértelmű, a terméket a lehető leggyorsabban összekészítjük és elindítjuk Önnek.

KI FOGJA HÁZHOZ SZÁLLÍTANI MEGRENDELÉSÉT?

Cégünk a GLS futárszolgálattal szállíttatja küldeményeit. Lehetősége van Magyarország területén 270 településen több, mint 650 átvevőhelyre GLS csomagpontra kérni csomagját, vagy a kényelmesebb házhoz szállítást is választhatja.

Fontos információk a HÁZHOZ szállítással kapcsolatban!
  • A futárszolgálat munkatársai munkaidőben 8:00 és 17:00 óra között szállítanak házhoz.
  • A házhoz szállítandó küldemény felvétele után a futárszolgálat vagy cégünk e-mailben értesítést küld Önnek a küldemény fontosabb adatairól és megadja a kiszállítás napját - mennyiségtől és terjedelemtől függően jellemzően a következő munkanap.
  • Amennyiben a kézbesítés napja és/vagy a kézbesítési cím nem megfelelő, a futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül lehetősége van azt módosítani. Módosítás esetén a kézbesítési dátum változhat.
  • Futárszolgálattól függően a kiszállítás napjának reggelén a futárszolgálat értesítést küld a csomag érkezéséről (GLS házhoz szállítás esetén e-mailben, csomagpont esetén SMS-ben).
  • Utánvétes fizetés esetén a küldemény díját a futárnak kell kifizetni. Kérjük, hogy a pontos utánvét díjat készítse elő, mert a futár nem minden esetben rendelkezik váltópénzzel.
  • Lehetősége van a küldemény átvételekor készpénz helyett bankkártyával is fizetni. Erre kizárólag GLS futár esetén van lehetőség.
  • Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy hátra, majd a következő munkanapon ismételten megkísérli a küldemény másodszori kiszállítását.
  • Ismételten sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy hátra, majd a következő munkanapon újból megkísérli a küldemény harmadszori (utolsó) kiszállítását. Ezek után nincs lehetőség újabb kiszállítás kérésére. A küldemény visszakerül hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

 

  • GLS csomagpontra rendelt küldemény esetén a GLS futár a csomagot a megadott csomagpontra szállítja le a felvételt követő munkanapon.
  • A címzett SMS-ben kap értesítést, ha a csomag megérkezett a GLS csomagpontra.
  • A csomag átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 azaz öt munkanap áll rendelkezésre.
  • Utánvét fizetési lehetőség minden GLS csomagponton megoldott, de egyes üzletekben bankkártyával is lehet fizetni (ezzel kapcsolatban a GLS csomagpontkereső weboldalon láthat információt vagy a GLS ügyfélszolgálatnál tud érdeklődni).
  • Ha a küldeményt nem veszi át a következő munkanapon, a GLS a második és a negyedik munkanapon ismételt e-mail értesítőt küld.
  • Az 5. nap után a GLS automatikusan visszaszállítja az át nem vett küldeményt a csomag feladójához, azaz hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

 

  • Megrendelt, leszállított, de át nem vett küldemény esetén a szállítási költséget és visszaszállítási költséget - mely azonos a szálltási költséggel - Megrendelő köteles kifizetni. Ilyen esetben a megrendeléskor megadott névre díjbekérő számlát állítunk ki, amit e-mailben küldünk meg Megrendelőnek. Megrendelő köteles a szállítási és visszaszállítási költséget 5 azaz öt munkanapon belül banki átutalással kiegyenlíteni. Megrendelő ezen feltételeket tudomásul veszi és elfogadja.
GLS SZÁLLÍTÁSI ÉS UTÁNVÉT DÍJAK

GLS futárszolgálati díjainkat az alábbi táblázat tartalmazza. A szállítás díját meghatározza a termék mennyisége, súlya és a fizetés módja is. A megrendelt termék pontos szállítási díját akkor láthatja, ha a terméket behelyezi a kosárba, valamint kiválasztja a szállítási és fizetési módot. Ehhez weboldalunkon nem kell regisztránia, csak a kívánt termék mennyiségét kell a kosárba helyezni.

GLS csomagpontra szállítás Díj
nettó bruttó
GLS csomagpontra szállítás 0 - 20 kg 1 300 Ft 1 651 Ft
GLS csomagponton fizetett utánvét díj 1 - 499.999 Ft 300 Ft 381 Ft
Maximális súly: 20 kg
Maximális övméret: 300 cm (maximális hossz 200 cm)
Bankkártyás fizetés esetén az utánvét díj felszámításra kerül!
     
1 munkanapos házhoz szállítás  Díj
nettó bruttó
0 - 1 kg 1 600 Ft 2 032 Ft
1.1 - 2 kg 1 700 Ft 2 159 Ft
2.1 - 3 kg 1 850 Ft 2 350 Ft
3.1 - 5 kg 2 000 Ft 2 540 Ft
5.1 - 10 kg 2 300 Ft 2 921 Ft
10.1 - 15 kg 2 600 Ft 3 302 Ft
15.1 - 20 kg 2 900 Ft 3 683 Ft
20.1 - 25 kg 3 100 Ft 3 937 Ft
25.1 - 30.0 kg 3 300 Ft 4 191 Ft
30.1 - 40 kg 4 200 Ft 5 334 Ft
Maximális súly: 40 kg
Maximális övméret: 300 cm (maximális hossz 200 cm)
Övméret számítás: 2*szélesség+2*magasság+1*hosszúság
Utánvét díjak házhoz szállítás esetén Díj
nettó bruttó
1-20.000 Ft 400 Ft 508 Ft
20.001-50.000 Ft 500 Ft 635 Ft
50.001-100.000 Ft 600 Ft 762 Ft
100.001-150.000 Ft 800 Ft 1 016 Ft
150.001-250.000 Ft 1 250 Ft 1 588 Ft
250.001-499.999 Ft 8 000 Ft 10 160 Ft
Maximális utánvét díj bruttó 499.999 Ft
Házhoz szállítás esetén átvételkor készpénz helyett bankkártyával is fizethet!
GLS bankkártyás fizetés esetén az utánvét díj felszámításra kerül!

Mi a HomeLink®?

Homelink kep 05

HomeLink®

 
 
A HOMELINK® egy AUTÓBA ÉPÍTETT rádiófrekvenciás távirányító

Segítségével működtetni tudja egyes rádiófrekvenciás eszközét. Például motoros garázskapuját, kertkapu működtető motorját, világítását, riasztó rendszerét vagy minden olyan eszközt, ami rádiófrekvenciás távirányítóval működtethető.

MIlyen AUTÓBAN VAN?

Rendszerint felső kategóriás autók tartozéka.

MI AZ ELŐNYE?

Előnye a hagyományos távirányítókkal szemben, hogy fixen az autóba van építve, ezért nem tudja elhagyni, elkeverni a táska alján, a házban, vagy az autóban.

MI A HÁTRÁNYA?

Hátránya, hogy nem tudja magával vinni, ha szeretné, illetve számos kapunyitó rendszerrel nem kompatibilis.

HoL TALÁLHATÓ?

A rendszer könnyen felismerhető az autóban. Rendszerint három nyomógomb található egymás mellett (lásd az oldal tetején lévő fotókat). Általában a középső visszapillantó tükrön, vagy a felső középkonzolon, vagy a vezető oldali napellenzőn vagy a vezető oldali ajtó konzolon helyezkedik el, mellettük a HOMELINK® logó látható.

FONTOS!

Fontos megjegyezni, hogy nem minden kapu- és vagy riasztó rendszert gyártó cég terméke kompatibilis a HOMELINK® rendszerrel. Ráadásul az autókereskedők nagy része nem ismeri, így nem tud abban segíteni, hogy az autóba épített HOMELINK® rendszer hogyan működik, hogyan illeszthető a kapunyitó rendszeréhez.

 

KOMPATIBILITÁSI LISTA

Honlapunkon segítséget kívánunk nyújtani azoknak, akik szeretnék megtudni, hogy az általuk használt kapunyitó kompatibilis-e a HOMELINK® rendszerrel. Kattintson ide, ahol megtekintheti a HOMELINK® kompatibilis termékek listáját.
Kompatibilitási lista letöltése!

 

homelink kompatibilis távirányító keresése oldalunkon

Honlapunkon található részletes kereső segítségével is szűkítheti a keresési eredményeket HOMELINK® kompatibilis távirányítókra.

Az alábbi szövegre kattintva megtekintheti a HOMELINK® kompatibilis távirányítók listáját:

Homelink kompatibilitás távirányítók keresése!

Ha az érdekli Önt, hogy milyen HOMELINK® kompatibilis távirányítókat tartunk raktáron, akkor kattintson az alábbi szövegre:

Raktáron lévő Homelink kompatibilis távirányítók keresése!



 



 

 

 

Cégtörténet

 

A TOR TECHNIK MAGYARORSZÁG KFT.
PROFESSZIONÁLIS KAPUTECHNIKAI TERMÉKEK
KIS- ÉS NAGYKERESKEDELMÉVEL FOGLALKOZIK.
 
CÉGTÖRTÉNET

A Tor Technik Magyarország Kft. 2012. szeptember 26-án alakult. A cég alapítója 1995. november 13-án ismerkedett meg először a kaputechnikával és oly mértékben megkedvelte azt, hogy a mai napig kihívásnak tekinti ezen termékekkel való foglalkozást, újabb kaputechnikai termékek megismerését, megismertetését. Több mint 20 éves tapasztalatát és széleskörű ismeretét saját maga és munkatársai révén kívánja átadni magas színvonalú szolgáltatás és műszaki támogatás mellett vásárlóinak, partnereinek. Elkötelezettek vagyunk partnereink maximális kiszolgálására. Célunk, hogy a hazai és a környező országok kaputechnikai piacán meghatározó szerepet töltsünk be cégünk által forgalmazott termékekkel.

FŐ PROFILUNK KAPU AUTOMATIKÁK ÉS KAPUTECHNIKAI TERMÉKEK FORGALMAZÁSA

Cégünk kizárólagos magyarországi képviselője a kiváló minőségű KING GATES olasz kapu automatikáknak, továbbá kínálatunkban megtalálhatók a szintén kiváló minőségű SOMMER német kaputechnikai termékek, TORLIFT garázskapu motorok, MFZ német gyártmányú ipari motorok, FLEXI FORCE lakossági- és ipari szekcionált kapu vasalatok, ASSA ABLOY ajtóbehúzók is.

másik fő profilunk kapu távirányítók értékesítése

Büszkén mondhatjuk el magunkról, hogy mára Magyarország egyik legnagyobb kapu távirányítót forgalmazó cégei között vagyunk. Budakalászi üzletünkben több mint 100 féle eredeti gyári és univerzális kapu távirányító kapható. Az üzletet felkereső vásárló az ott kiállított távirányítókat kézbe foghatja, kipróbálhatja.

továbbá lakossági- és ipari szekcionált kapuk értékesítésE

CE minősítéssel rendelkező, magyar gyártmányú lakossági- és ipari szekcionált kapuinkat rövid határidővel gyártatjuk és szükség esetén be is építjük.

ÉRTÉKESÍTÜNK MÉG

Kapu vasalatokat toló- és szárnyas kapukhoz, kapu vezérlő elektronikákat, GSM kapunyitót, ajtóbehúzókat valamint olyan kiegészítőket, amik szorosan köthetők a kaputechnikához.

Termékeinket rövid határidővEl házhoz szállítjuk

Megrendelőinknek a DPD futárszolgálat segítségével juttatjuk el termékeinket gyorsan és pontosan, akár 1 munkanap alatt.

köztarTozásmentes adózók vagyunk

Cégünk szerepel a NAV (Nemzeti Adó- és Vámhivatal) köztartozásmentes adózók adatbázisában, amit az alábbi linkre kattintva ellenőrizhet:

klikk ide 

lap alján az azonosító mezőbe írja be adószámunkat (24131755), pipálja ki a "Nem vagyok robot" négyzetet, majd kattintson a lekérdezés gombra.

cégadatok

Cégnév: Tor Technik Magyarország Kapu- és Biztonságtechnikai Kft.

Rövid név: Tor Technik Magyarország Kft.

Székhely: 2011 Budakalász, Szentendrei út 3-5.

Adószám: 24131755-2-13

EU adószám: HU24131755

Cégjegyzékszám: 13-09-159423

Kamarai nyilvántartási szám: PE24131755

E-mail cm: info@whykapunyito.hu

Weblap cím: www.whykapunyito.hu

Telefon: +36 26 595 782 (kizárólag hétköznap, munkaidőben)

Webáruház általános szerződéses és szállítási feltételek

 

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK:

1.1. Általános tudnivalók: A Tor Technik Magyarország Kft. által üzemeltetett webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével, elolvasta és elfogadta az alábbi Webáruház általános szerződéses és szállítási feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

1.2. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Tor Technik Magyarország Kapu- és Biztonságtechnikai Kft.
  • Székhely: 2011 Budakalász, József Attila u. 4.
  • Adószám: 24131755-2-13
  • Cégjegyzékszám: 13-09-159423
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi cégbíróság
  • Kamarai nyilvántartási szám: PE24131755
  • Szerződés nyelve: magyar
  • E-mail: info@tortechnik.hu
  • Web: www.tortechnik.hu
  • Telefon: +36 26 630 664 (kizárólag hétköznap, munkaidőben)

 

     Tárhelyszolgáltató adatai:

  • Cégnév: HQ Net Kft.
  • Székhely: 1033 Budapest, Kiscsikós köz 5.
  • E-mail: hqnet@hqnet.hu
  • Telefon: +36 20 96 69 512

1.3. Megvásárolható termékek, szolgáltatás köre: A webáruház kapu- és biztonságtechnikai termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

1.4. A webáruházból történő vásárlás: Elektronikus úton, az Interneten vagy telephelyünkön személyesen történhet. Webáruházunk segítségével történt olyan árurendelés esetén, ahol személyes átvételre kerül sor, kötelező a termék interneten keresztüli megrendelése. Személyes átvétel esetén feltétlenül érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy mikorra készítik össze az Ön megrendelését. A megrendelések érvényességét telefonon ellenőrizhetjük, ezért kérjük, hogy a telefonszámát (ha nincs vezetékes a mobilt) minden esetben adja meg! Telefonszám megadása nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni! A termékek saját oldalán a „kosár” funkcióra klikkelve tehetők a kosárba. A megrendelő űrlap kitöltésével lehet elküldeni magát a rendelést. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár. Szállítás várható teljesítése: a megrendeléseket 1-3 munkanapon belül teljesíti cégünk, amennyiben az adott termék raktáron van.

A feldolgozás pontos menetét a Szállítási információk, díjak menüpont alatt láthatja.

1.5. Szállítási Információ: Csomagjainkat a futárszolgálat - továbbiakban futárszolgálat - szállítja házhoz kizárólag hétköznap, munkaidőben 8 és 17 óra között. Kézbesítési határidő 1-3 munkanap. A számlát, magyar nyelvű leírást (kivéve vasalatok) és a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!!

1.6. Kézbesítési díjazás: A webáruházban megvásárolt termékek szállítási díját a megrendelés véglegesítése előtt láthatja, amit a webáruház program a súly a szállítási mód és az értékhatár szerint automatikusan kalkulál.

1.7. Fizetés utánvéttel: A webáruházban megrendelt termékek kifizetése történhet utánvétellel a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával (csak GLS-nél) a futárnál.

1.8. Fizetés banki átutalással: A webáruházban megrendelt termékek kifizetése történhet még banki átutalással cégünk által kiállított díjbekérő alapján. Ha ezt a fizetési formát választja, cégünk a megadott e-mail címre díjbekérő számlát küld. A díjbekérő elkészítése munkanapokon 8.00-tól 14.00 óra között megtörténik. Munkaidőn kívül leadott megrendeléshez díjbekérőt várhatóan a következő munkanap kezdetén küldünk. A díjbekérő számla tartalmazza a megrendelés pontos összegét, valamint bankszámlaszámunkat, melyre kérjük átutalni a díjbekérő számlán feltüntetett összeget. A megrendelt termék összekészítése csak abban az esetben történik meg, ha a díjbekérő számla teljes összegét banki átutalással kiegyenlítették. A teljes összeg bankszámlánkra történő megérkezését követő első munkanapon a terméket összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak.

1.9. Árak: A webáruházban látható termékek ára bruttó ár, mely tartalmazza az Áfa összegét. Cégünk az árváltoztatás jogát fenntartja, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállalunk.

2. RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS:

2.1. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti és valós adatokat ad meg. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a webáruház felelősséget nem vállal. Kérjük telefonszáma megadásakor kizárólag magyar telefonszámot adjon meg. Külföldi telefonszámot nem áll módunkban elfogadni!

2.3. Terméket külföldre (Magyarország területén kívül) nem áll módunkban szállítani. Ilyen igény esetén a szállítás előzetes egyeztetés alapján megoldható.

2.4. A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra és/vagy sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

2.5. A futárszolgálat a küldeményt 2 alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, futárszolgálat a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Futárszolgálat ismét megkísérli a küldemény kézbesítését (várhatóan előre egyeztetés után). A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a küldeményt futárszolgálat a következő munkanapon visszaszállítja a feladóhoz. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy át nem vett küldemény esetén a 3.10. pont alapján járunk el.

2.6. A kiszállítás munkanapon 8-17 óra között történik. Futárszolgálat - házhoz szállítás esetén - a kiszállítás napjának reggelén e-mailben 3értesítést küld, csomagpontra/csomagautomatába szállítás esetén sms-ben küld értesítést amint a küldeményt elhelyezte a csomagpontonn/csomagautomatába. Házhoz szállítás esetén kérjük, hogy olyan címre kérje a csomagot, ahol a megadott időintervallumban elérheti a futár! (A cím munkahelyi cím is lehet!). Ellenkező esetben kérjük rendelje küldeményét csomagpontba, vagy csomagautomatába.

3. A VÁSÁRLÁS MENETE, A MEGRENDELÉS FOLYAMATA:

3.1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül, megtekintheti annak tartalmát.

3.2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék főoldalára.

3.3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.

3.4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár mutatása” linkre, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Frissítés” gomb megnyomásával.

3.5. A kosárban található „Indulás a pénztárhoz most” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában, miután elfogadta a "Megrendelés részletek" pontban az Általános Szerződéses Feltételeket. Az elfogadáshoz a szöveg melletti négyzetre kell kattintani, miután a négyzetben megjelenik egy pipa jel. Ezután az adatok ellenőrzéséhez kerül.

3.6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Megrendelés megerősítése” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár!

3.7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja. A megrendelés feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 14.00 óra között megtörténik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

3.8. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

3.9. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a küldemény visszakerül hozzánk. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

3.10. Megrendelt, leszállított, de át nem vett küldemény esetén a szállítási költséget és a visszaszállítási költséget is - mely azonos a szállítási költséggel - Megrendelő köteles megfizetni. Ilyen esetben a megrendeléskor megadott névre díjbekérő számlát állítunk ki, amit e-mailben küldünk meg Megrendelőnek. Megrendelő köteles a szállítási és visszaszállítási költséget 5 azaz öt munkanapon belül banki átutalással kiegyenlíteni. Megrendelő ezen feltételeket kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja.
Felhívjuk a Megrendelő (Felhasználó) figyelmét, hogy amennyiben nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik. Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Megrendelővel (Felhasználóval) szemben, továbbá az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Megrendelőt (Felhasználót) terheli.

4. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG:

4.1. Az eladó az általa eladott árura terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve.

4.2. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
4.3. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan gyári hibásak.
4.4. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.
4.5. A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!


5. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA ÉS MENETE:

 

5.1. A vevő jogosult a megrendelést követően mindaddig elállni, amíg a megrendelt terméket eladó át nem adta a futárszolgálatnak. Ezt az igényét jelezheti telefonon (+36 26 630 664 - kizárólag hétköznap, munkaidőben), vagy írásban e-mailben.
5.2. A vevő az áru átvételét követő 14 azaz tizennégy naptári napon belül indoklás nélkül elállhat az Elállási nyilatkozat maradéktalan kitöltésével és Eladóhoz való visszajuttatásával.
Az elállási nyilatkozatt itt tölthető le (kattintson a letöltés szövegre): LETÖLTÉS
Az elállási nyilatkozatot megküldheti e-mailben az info@tortechnik.hu e-mail címre, vagy postai úton címünkre (Tor Technik Magyarország Kft. 2011 Budakalász, József Attila u. 4.), vagy a termékkel együtt. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe a 14 azaz tizennégy naptári nap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
5.3. Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is Vevőt terheli!
5.4. Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat Vevő részére megtéríteni. A visszaküldött terméket Eladó megvizsgálja, amennyiben a terméket már használták és a használatnak látható jelei vannak, vagy a termék hiányos, a terméket értékcsökkenéssel vesszük vissza, sérülés esetén a terméket nem vesszük vissza.
5.5. A termék visszaküldését követően – amennyiben a termék sérülésmentesen, hiánytalanul és eredeti állapotba került visszaküldésre - 14 azaz tizennégy napon belül a teljes vételárát az elállási nyilatkozatban vagy e-mailben megadott bankszámlaszámra visszautaljuk.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd: A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet.

 

6. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA:
6.1. A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
6.2. A webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be: - Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat. - Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást. - Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon. - Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése. - Bármely szoftver nem megfelelő működése. - Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
6.3. A webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
6.4. A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
6.5. Egyedül a vásárló felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.
6.6. A webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
6.7. A webáruház szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás a webáruházban történt megjelenés időpontjától lép életbe.
6.8. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a webáruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
6.9. A webáruház szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.
6.10. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a webáruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.


7. ADATKEZELÉS:
7.1. Az webáruház használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
7.2. A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál.
7.3. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, anélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
7.4. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
7.5. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Adatvédelmi szabályzatunkat a szövegre kattintva láthatja.